پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:53 - 1400/08/17

«جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» شعار هفته کتاب/ برگزاری ۸۰ برنامه ملی در هفته کتاب‌خوانی

کارگر آنلاین | رمضانی گفت: «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» شعار امسال هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 نشست خبری بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در این نشست با بیان اینکه یار کمکی کتاب و بال پرواز کتاب در کشور رسانه است، اظهار داشت: ما رسانه را بال دوم برای پرواز کتاب می‌دانیم.

  • وی از دست‌اندرکار دوران گذشته هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران طی ادوار سپری شده تشکر کرد و عنوان کرد: در ستاد هفته کتاب برنامه‌های رسمی تشکل‌های رسمی، انجمن‌های صنفی و دغدغه‌مندان
  • رمضانی ادامه داد: امسال شعار هفته کتاب "جای خالی کتاب را با کتاب خوب پر کنیم" است؛ جای خالی که طی سال‌های گذشته و با شرایط کرونا آن را بهتر درک کرده‌ایم.

مدیر عامل خانه کتاب به تشریح نام‌گذاری روز‌های هفته کتاب پرداخت و گفت: دوشنبه ۲۴ آبان شروع هفته کتاب است. روز سه‌شنبه برگ فته از شعار هفته کتاب. خوب یار همیشه همراه انتخاب شده است. روز چهارشنبه زبان فارسی، پنج‌شنبه کتاب و رسانه، جمعه در این هفته کتاب و خانواده ک سبک زندگس ایرانی اسلامی نام‌گداری شده است. شنبه به نام کتابفروشی‌ها، یک‌شنبه مادران شهدا نام‌گذاری شده است.

وی گفت: ۱۵ سازمان و نهاد ۸۰ برنامه ملی و اصلی را در هفته کتاب اجرا خواهند کرد. در پیشواز این برنامه‌ها با محوریت نهاد کتابخانه‌های عمومی بر مزار گلزار شهدا افتتاحیه برنامه‌ها را خواهیم داشت.

بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه تا یکم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است....

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین